Sonda
Czy podoba Ci się sklep?
Producenci
Promocje
Piłka nożna adidas Team Training Pro CZ2233
Piłka nożna adidas Team Training Pro CZ2233
79,90 zł 55,00 zł
szt.
Piłka nożna adidas Uniforia Training FU1549
Piłka nożna adidas Uniforia Training FU1549
100,00 zł 69,00 zł
szt.
Plecak Nike Heritage szary BA4990 020
Plecak Nike Heritage szary BA4990 020
99,00 zł 85,00 zł
szt.
Torebka adidas Linear Core Organizer niebieska DT8627
Torebka adidas Linear Core Organizer niebieska DT8627
60,00 zł 49,00 zł
szt.
Torba Nike Brasilia S Duffel 9.0 niebieska BA5957 480
Torba Nike Brasilia S Duffel 9.0 niebieska BA5957 480
130,00 zł 99,00 zł
szt.
Torba adidas Tiro Duffel M czarna DQ1071
Torba adidas Tiro Duffel M czarna DQ1071
169,00 zł 119,00 zł
szt.
Torba Nike Academy Team M Duffel czarna BA5504 010
Torba Nike Academy Team M Duffel czarna BA5504 010
119,00 zł 79,00 zł
szt.
Plecak adidas Linear Classic BP Day różowy ED0292
Plecak adidas Linear Classic BP Day różowy ED0292
80,00 zł 55,00 zł
szt.
Chorągiewka uchylna boiskowa Lucio 170 cm 4 szt. 70 0919
Chorągiewka uchylna boiskowa Lucio 170 cm 4 szt. 70 0919
219,00 zł 189,00 zł
szt.
Pachołek Spokey żółty 38cm 82331
Pachołek Spokey żółty 38cm 82331
19,00 zł 15,00 zł
szt.
F&Q

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

 

Zakupy online

1. Czy posiadanie konta w sklepie jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów? 

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne, aby dokonać zakupu w sklepie k1sport.pl. W tym celu w drugim kroku realizacji zamówienia, możesz wybrać opcję Zamówienie bez rejestracji i uzupełnić dane adresowe, niezbędne do realizacji zamówienia.

2. Jak założyć konto w sklepie?

Aby założyć konto w sklepie internetowym k1sport.pl należy kliknąć w ikonkę Zaloguj się! dostępną w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać opcję Zarejestruj się!, podać adres e-mail, hasło oraz zaakceptować regulamin sklepu internetowego.

Rejestracji możesz dokonać również w drugim kroku realizacji zamówienia, wybierając opcję Rejestracja.

3. Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienia faktury oraz masz łatwy i przejrzysty dostęp do historii złożonych zamówień. Ponadto zyskujesz 5% zniżki na zakupy.

4. Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?

Na ekranie logowania należy kliknąć w link Przypomnienie hasła, a następnie podać adres e-mail podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy link do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

5. Jak mogę zapisać się do newslettera?

Możesz zapisać się do newslettera poprzez kliknięcie w Zapisz się do Newslettera na głównej stronie k1sport.pl. Dostęp do newslettera możesz również uzyskać poprzez oznaczenie pola Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera w trzecim kroku składania zamówienia.
Pamiętaj, aby potwierdzić subskrypcję, klikając w link otrzymany w wiadomości e-mail.

6. Kiedy otrzymam kod rabatowy z newslettera?

Po potwierdzeniu subskrypcji, kod rabatowy otrzymasz maksymalnie w ciągu kilkunastu minut.

7. Gdzie mam wpisać kod rabatowy z newslettera? 

W koszyku (pierwszy krok podczas składania zamówienia). Pole na kod rabatowy znajduje się pod produktami, które znalazły się w Twoim koszyku. Aby rabat został uwzględniony, należy wpisać otrzymany kod, adres e-mail (jeśli posiadasz konto w sklepie nie ma takiej potrzeby) i nacisnąć przycisk Użyj.

8. Jak mogę zrezygnować z newslettera?

Skontaktuj się mailowo ze sklepem: sklep@k1sport.pl 

9. Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym salonie K1 Sport są jednakowe?

Tak, podstawowa oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego jest taka sama. Sklep internetowy i salony stacjonarne mogą jednak okresowo oferować zróżnicowane promocje.

10. Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

Możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie (32 725 19 79) lub mailowo (sklep@k1sport.pl).

11. Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

Nie. Produkty rezerwowane są w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.

12. Jak złożyć zamówienie na stronie?

Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, przejdź do zawartości koszyka, zaloguj się, zarejestruj lub wybierz jednorazowe zamówienie. W pierwszym kroku przy składaniu zamówienia wybierz sposób dostawy i w kolejnym etapie wypełnij formularz. Trzeci krok to potwierdzenie zamówienia i akceptacja regulaminu. W ostatnim etapie należy dokonać płatności online. I gotowe!

13. Gdzie przy składaniu zamówienia zawrzeć ważne informacje dla sprzedającego?

W trzecim kroku składania zamówienia znajduje się miejsce na Uwagi dodatkowe, w których możesz zawrzeć dodatkowe informacje dla sprzedającego.

14. W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia.

15. Czy mogę sprawdzić co się dzieje z moim zamówieniem? 

Tak. Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. O zmianach statusu zamówienia, zostaniesz również poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail.

16. Czy jest możliwość modyfikacji lub anulowania zamówienia? 

Jeśli Twoje zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu Zrealizowane, możesz telefonicznie (32 275 19 79) lub mailowo (sklep@k1sport.pl) dokonać jego modyfikacji lub anulowania.

17. Personalizacja odzieży. Jak zamówić spersonalizowaną odzież? 

1. Skontaktuj się z nami mailowo (sklep@k1sport.pl). W wiadomości umieść link do produktu, który chcesz spersonalizować oraz podaj jego rozmiar. Następnie określ specyfikację nadruku (typ i miejsce nadruku, czcionka, kolor). W przypadku chęci nadruku grafiki, prosimy o przesłanie pliku.

2. W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz wycenę oraz dane do przelewu.

3. Opłać zamówienie. W przypadku nadruków akceptujemy tylko przedpłatę.

4. Po zaksięgowaniu wpłaty przechodzimy do realizacji zamówienia.

18. Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu? 

Masz dostęp do tabeli rozmiarów z poziomu dolnego menu, widocznego na każdej stronie k1sport.pl

 

Płatności

1. Jakie są dostępne formy płatności?

Przy odbiorze osobistym możliwą formą płatności jest gotówka lub karta płatnicza.
W przypadku wysyłki towaru, swoje zamówienie możesz opłacić poprzez Przelewy24 (szybki przelew, karta płatnicza, BLIK, Google Pay, Apple Pay), przelewem tradycyjnym lub wybrać opcję płatności za pobraniem.

2. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

W drugim kroku składania zamówienia, masz możliwość zaznaczenia opcji Faktura VAT i podania danych niezbędnych do wystawienia faktury.

3. Co to jest faktura pro forma? 

Faktura pro forma jest wystawiana w celach informacyjnych dla określenia wysokości kwoty jaką należy opłacić za złożone zamówienie. Zamówienie jest realizowane po jej opłaceniu. Wówczas wystawiana jest faktura Vat.

4. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

Jeśli wybrałaś/eś płatność za pomocą Przelewów24, do płatności możesz wrócić, klikając w link zawarty w e-mailu otrzymanym od operatora płatności. Zamówienie możesz opłacić również przelewem tradycyjnym. W tym celu wskazaną w podsumowaniu zamówienia kwotę należy wpłacić na rachunek znajdujący się poniżej, wpisując nr zamówienia w tytule przelewu. Kwotę i nr konta znajdziesz również na swoim profilu po zalogowaniu się do sklepu. Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty.

Dane do przelewu: 

ING Bank Śląski SA

96 1050 1588 1000 0091 2096 0852

Maxima Sport

ul. Plac Wolności 6

41-806

5. Opłaciłem zamówienie, środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas księgowaniu środków na naszym koncie wynosi 1-2 dni robocze. Status Twojego zamówienia na opłacone zmieni się po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Zamówienia z przedpłatą lub za pobraniem realizujemy w ciągu 48 godzin w dni robocze.

 

Wysyłka

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizowane są w terminie 48 godzin (dotyczy dni roboczych) od momentu otrzymania wpłaty. Przy płatnościach kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni na dostawę przesyłki przez firmę przewozową.

2. Ile kosztuje dostawa?

Dpd:

InPost:

 

Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu za pośrednictwem e-maila (sklep@k1sport.pl).
Darmowa dostawa obowiązuje od zamówień powyżej 200 zł (w zależności od gabarytu). 

3. Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

W momencie spakowania Twojego zamówienia i wygenerowania listu przewozowego, wysyłamy na Twoją skrzynkę e-mail wiadomość z informacją o numerze przesyłki, którą możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej.

4. Czy jest możliwość wysyłania przesyłki za granice?

W tej kwestii prosimy o kontakt mailowy (sklep@k1sport.pl)

 

Wymiana, zwroty i reklamacje

1. Co zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

Sprawdź paczkę w obecności kuriera. Jeśli okaże się, że produkt został uszkodzony podczas transportu, spisz z kurierem protokół szkody. Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, nie przyjmuj go, wróci do nadawcy. O takim przypadku poinformuj jednak sklep. Jeśli uszkodzenie lub fakt otrzymania niewłaściwego towaru zauważysz po wyjściu kuriera, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (sklep@k1sport.pl, tel. 32 725 19 79).

2. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Na złożenie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.

3. Jak złożyć reklamację produktu?

Wszystkie aspekty dotyczące reklamacji znajdują się tutaj.

4. W jaki sposób wymienić otrzymany towar?

Jeśli chcesz wymienić produkt, dokonaj jego zwrotu, a następnie zamów artykuł, którym jesteś zainteresowany.

5. Jak wygląda procedura zwrotu?

Wszystkie aspekty dotyczące zwrotów znajdują się tutaj.

6. Czy muszę zapłacić za zwrot?

Zgodnie z polskim prawem, firma pokrywa koszty dostarczenia przesyłki do Klienta. Nie pokrywa natomiast kosztu wysyłki zwracanego przez Klienta towaru.

7. Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy jeśli zwrócę towar?

Maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego).

8. Dokonałem zakupu w sklepie internetowym, ale chcę zwrócić towar w sklepie stacjonarnym. W jakiej formie zostaną mi zwrócone środki za zapłacone zamówienie? 

Dokonując zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym, środki zostaną zwrócone w formie gotówki, niezależnie od formy płatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl